استاد

فعلا بدون شرح! فقط بگم استاد واسه چند روز برگشتن ایران و امروز با بچه ها موفق شدیم ببینیمشون! اینم ۲ تا عکس از این دیدار.

توضیحات بیشتر رو اگه خدا بخواد بعدا میدم!

واسه بزرگتر شدن عکس ها روشون کلیک کنید!

شایعه

عجب دنیایی داریم. یه دو روز ازت خبری نباشه چه شایعاتی که برات نمی سازن! کافیه یه کم مثل من معروف و محبوب هم باشی! دیگه بدبختی!

تو همین یه هفته و خرده ای که اینجا آپدیت نشده چقدر ملت از خدا بی خبر پشت سر من شایعه ساختن!   دامنه این شایعات اینقدر وسیع بود که به خبرگزاری ها هم رسیده بود تا جاییکه دیشب آسوشیتدپرس به نقل از مقامی آگاه که نخواسته بود اسمش فاش بشه گفته بود من ممنوع الوبلاگ شدم!  یا یکی دیگه که اسمش یادم نیست گفته بود من از کشور خارج شدم و پناهندگی سیاسی گرفتم!!!  دیگه به شایعات دیگه از قبیل قتل و خودکشی و اینا کاری ندارم!

لذا بر خودم لازم می دونم از همین تریبون نه چندان رسمی کذب تمام این شایعات را اعلام کرده و بگویم که من سالم هستم و هیچگونه مشکلی هم ندارم!

اصلا بزارید اصل ماجرا رو واستون تعریف کنم! واقعیتش اینه که من اینترنت نداشته بیده استم!  چرا؟! چون خیلی سرم شلوغه و کار دارم و از اونجایی که آدم نبوده و نمی تونم درست برنامه ریزی کنم و قادر به کنترل میزان استفاده خود از اینترنت نمی باشم، لذا خود را از این موهبت الهی محروم نمودم!  باشد که خداوند هم عقلی به اینجانب دهاد! 

نمی دونم عقل دار میشم یا نه! ولی اینو می دونم که تا حدود یک ماه دیگه دوباره اینترنت دار میشم!  اینم مژده به هواداران عزیز! ( من از اول این پست به شدت متوهم می باشم!)

 بلیط کنسرت شجریان هم که گیرم نیومد! 3 روز مچل شدیم، آخرشم هیچی!  در عرض کمتر از یک ساعت بیش از ۱۹۰۰۰ تا بلیط فروش رفت و سر من و خیلی های دیگه که ازشون خبر دارم بی کلاه موند! اینقدر حالم گرفته شد که حد نداره! اول قرار بود ساعت ۱۰ صبح اول مرداد شروع بشه بلیط فروشی که افتاد دوم مرداد! روز دوم سرور دل آواز مشکل پیدا کرد! روز سوم سرور بانک سامان ترکید!

روز آخر هم که .... 

 خالم و 2 تا از پسر خاله هام چند روزیه که اومدن خونمون!  اینم یه خبر مختصر و مفید!

 امروز روز پدر بید. رفتیم سر خاک بابا یه کم باهاش درد دل کردم! خالی شدم کلی! بعضی وقتا خیلی به بودنش نیاز پیدا می کنم. تمام وجودم میشه نیاز! ولی تقدیر اینجوری بوده دیگه! کاریش نمیشه کرد! به هر حال روز پدر رو به همه باباهای دنیا تبریک  میگم.  

این نوشته خیلی گسسته شد. معذرت می خوام! سعی  می کنم بعد از این بیشتر و بهتر بنویسم!

پس فعلا 

پی نوشت : چه حالی می ده آدم شب که خسته میاد خونه رو تختش دراز بکشه و اینو گوش بده!